Onze tarieven

We scheppen graag duidelijkheid en hanteren een open communicatie. De vraag ‘wat kost een inboedel opruiming’ is vaak één van de eerste vragen die mensen hebben.
Er bestaat geen eenheidsprijs voor het leegmaken van een woning, ruimte of appartement omdat elke situatie uniek is. Om de prijs te bepalen houden we rekening met verschillende factoren.
1

DE HOEVEELHEID AFVAL UITGEDRUKT IN KUBIEKE METER

We maken een schatting van hoeveel kubieke meter afval we moeten wegnemen. De prijs hangt af van de verschillende soorten afval, zoals bv. restafval, meubelen, houtafval, groenafval, enz… Door onze ervaring kunnen wij de juiste hoeveelheid goed inschatten.
2

HET SOORT AFVAL

We sorteren het afval ter plaatse zodat u niet de hoogste kost betaalt. Elke soort afval heeft nl. een andere prijs.
3

HET AANTAL WERKNEMERS NODIG OM SNEL EN EFICIENT TE WERKEN

Ook hierin maken wij de best mogelijke inschatting om U de meest efficiënte service te bieden terwijl we er tegelijk voor zorgen dat u de goedkoopste optie aangeboden krijgt.
4

LOCATIE EN TRANSPORT

In de meeste flatgebouwen is het reeds verboden om de lift van het gebouw zelf te gebruiken voor verhuis of het wegnemen of aanbrengen van goederen of meubelen. Daarom voorzien wij een liftservice bij het leegmaken of het verhuizen van een appartement. Ook de vergunning en een eventueel parkeerverbod vragen wij automatisch aan. U heeft zich daar geen zorgen over te maken.
Image

Tarieven

prijzen excl. BTW

APARTE RUIMTES

LEEGMAKEN

vanaf€175
  • Leegmaken van zolder, kelder, tuinhuis...
  • afvoeren van het afval
  • 2 m³ afval inbegrepen.

APPARTEMENT

LEEGMAKEN/VERHUIS

vanaf€550
  • Liftservice
  • vergunning
  • parkeerverbod inbegrepen

WONING

LEEGMAKEN

vanaf€1200
  • 1 container van 20 m³ voor restafval,
  • vergunning
  • parkeerverbod inbegrepen